Διακρίσεις του μπλογκ

1.Ποστ-αφιέρωμα από την Theorema.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ηλίθιος

Μπαίνω στο fb.Ετοιμάζομαι να πω την υπέρτατη εξυπνάδα.Κι όπως σφίγγομαι,ιδρώνω,τρέμουν τα χέρια μου στα πλήκτρα  τσουπ! με προλαβαίνουν δυο τρεις άλλοι.Πόσο προβλέψιμος θεέ μου!

Το πρωί στο παράρτημα καφενείου με την παρέα.Παράρτημα γιατί στο κανονικό καφενείο πάνε οι κανονικοί άνθρωποι.Εμείς στο απέναντι πεζοδρόμιο.Συζητάμε πίνοντας καφέ πριν τη δουλειά-τα καλά της επαρχίας.Όλοι ανήκουν στην-πάλαι ποτέ-κεντροαριστερά έως την -πάλαι ποτέ- αριστερά.Τοπικά νέα,εθνικά,διεθνή.Είμαι ο μόνος που εύχομαι όλων οι γίδες να είναι καλά.Πόσο αφελής θεέ μου!

Διαβάζω την επικαιρότητα.Παστίτσιο.Ωραία γεύση.Που καλύπτει την γεύση των Λιαποβουλγαρομεϊμαράκηδων.Που,με τη σειρά της, καλύπτει την γεύση της ερζάτς φοροδιαφυγής των τραγουδιστών.Και που όλες μαζί προσπαθούν να διώξουν την γεύση του τροϊκανού ανασκολοπισμού και την επίγευση των καθημερινών χαρατσιών.Τελικά εκτός από προβλέψιμος και αφελής είμαι και ηλίθιος.

.

7 σχόλια:

  1. Πειτε τα κι εσεις, αλλη μια φορα μηπως τα συνειδητοποιησουμε καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λέω.Και πρώτα πρώτα στον εαυτό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σας. Πέρασα να πω ένα γεια και να σας αφήσω το σύνδεσμο από ένα άρθρο που βρήκα σπουδαίο και σχετικό με το πνεύμα του κειμένου σας: http://epohi.gr/portal/themata/12588---like--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eξαφανίστηκε το λινκ μου, μεσιέ Σελιτσάνε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι,όχι στη θέση του είναι.Μόνο που τα λέει λίγο καλύτερα.Προς στιγμήν νόμισα ότι το γράψατε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή